Akadálymentes verzió
Menü megnyitása

Csontos Emese

Munkakör: 
Gyömrői Weöres Sándor Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola - Intézményvezető-helyettes, tanító, gyógypedagógus, fejlesztőpedagógus, tehetségkoordinátor, közoktatási szakértő, mesterpedagógus szakértő
tehetséggondozás, egyéni fejlesztés, komplex tehetségfejlesztés,

• Milyen elvárásokkal jelentkeztél a tutori szerepre?
Kíváncsiság vezetett ide, nem az elvárások.  Új lehetőséget, szakmai kihívást, innovatív közeget láttam a tutori munkában. Szeretnék sok értékes fiatalt megismerni, akiket eddigi tapasztalataimmal, pedagógiai ismereteimmel tudnám egyéni fejlődési útjukat segíteni, támogatni.


• Miért tartod fontosnak az egyéni segítségnyújtást a tehetséges fiatalok számára?
Tehetséges gyerekeknél kiemelten fontosnak tartom, hogy pontosan lássák helyzetüket, önmagukat, erősségeiket. Ismerjék szükségleteiket, gyengeségeiket, aminek fejlesztéséhez fogok hozzájárulni, annak érdekében, hogy tehetségterületükön ki tudjanak bontakozni. Megtalálni számukra azokat a szakembereket, akik ebben segítségükre lehetnek. A szülőkkel együtt felfedezni azt az irányvonalat, amely legjobban biztosítja gyermekük fejlődését. Bízom abban, hogy a folyamatos és szerteágazó kapcsolattartással azt a megfelelő, személyre szabott lehetőséget tudom majd ajánlani nekik, ami a javukat szolgálja. Szeretnék mindent megtenni annak érdekében, hogy segítsem előre haladásukat, támogassam személyiségük fejlődését. 


• További gondolatod, amit fontosnak tartasz a tutorálással kapcsolatosan:
„Mivel mindenki a maga módján látja a világot, a maga módján éli meg nehézségeit és a sikereit. Tanítani annyi, mint megmutatni a lehetőséget. Tanulni annyi, mint élni a lehetőséggel.”

Adatlap: