Akadálymentes verzió
Menü megnyitása

Tanulmányi versenyek hírei

Ugrás
1-12 | 14 találat

Nevezési határidő: 2024. április 9.

A verseny pedagógiai célja több komponensből tevődik össze. Célunk egyrészt a matematika népszerűsítése az 5-12. évfolyamos korosztályban, továbbá lehetőség biztosítása arra, hogy a résztvevők összemérjék matematikai tudásukat. Ezen túlmenően célunk a résztvevők egészséges, mozgásban gazdag életmódra nevelése, együttműködési (kooperációs) készségeik fejlesztése, közösségteremtés, és több száz önkéntes fiatal szervező bevonásán keresztül a pedagóguspálya népszerűsítése.

A Kutató Diákok Mozgalma a 2023/24-es tanévben 24. alkalommal hirdeti meg a Tudományos Diákkörök Kárpát-medencei Konferenciáját (TUDOK 2024), melynek célja, hogy felkeltse az érdeklődést a tudományos gondolkodás és a kutatás iránt.

A Neumann János Számítógép-tudományi Társaság (NJSZT) az Eötvös Loránd Tudományegyetem Informatikai Kara közreműködésével grafikus programozási versenyt hirdet

A verseny nonprofit kezdeményezés, melynek célja az önismeret és a pályaorientáció támogatása

A Magyar Innovációs Szövetség által a 2022/2023-as tanévre meghirdetett verseny megújult szellemiséggel és jelentősen továbbfejlesztett keretek között fog zajlani

A Matehetsz által működtetett tanulmanyiversenyek.hu oldalon korábban beküldött versenyek aktualizálására, új versenyek beküldésére bíztatunk minden versenyszervezőt.

A verseny célja a Kárpát-medencei református, a dunántúli egyházi és érdeklődő környékbeli iskolák szaktanárai és diákjai közötti kapcsolatteremtés, tehetséggondozás és az iskolák közötti együttműködés megalapozása. Nemes versengés is egyben testvérintézmények között, szaktantárgyakra alapozva, de az egyéni kibontakozás lehetőségét is magában hordozza.

TIT Kossuth Klub Egyesület Kossuth Klub Tehetségpont és az Uránia Ismeretterjesztő Alapítvány pályázatot hirdet 10-19 éves diákok számára (10-14 évesek: Junior-I.,15-19 évesek: Junior-II. kategória).

A verseny célja, hogy természeti jelenségeket, műszaki problémákat törvényszerűségek mentén kutassák a diákok és próbáljanak új alkotásokat létrehozni.  A környező világ hatékony megismerésén keresztül a fiatalok új ismereteket szerezhetnek, felfedezhetik az alkotás örömét. 

A BME-VBK Vegy-Érték Tehetségpontja idén is megrendezi a III. Oláh György Középiskolai Kémiaversenyt

Széles spektrumon mozognak a középiskolásoknak kiírt hazai történelem versenyek. Interjú.

Fülöp Márta, Pinczés-Pressing Zsuzsanna és Berkics Mihály hiánypótló tanulmánya versenyzésről, versengőkről, tehetségekről és a számok mögött rejlő összefüggésekről. AJÁNLÓ.

Az ELTE Apáczai Csere János Gyakorló Gimnázium háromfős csapata angol nyelvű vitaversenyt nyert. Interjú.